A tökéletes pár, Theo és Ivy számára az élet könnyednek látszik: sikeresek a munkájukban, csodás gyermekeik vannak, irigylésre méltó a szexuális életük. Azonban ez az idilli házasság csak álarc; gyújtózsinórként kap lángra a megbánások fűtötte versengés, miután a férj szakmai álmai szertefoszlanak.
Agathe (Camille Rutherford) a legendás párizsi Shakespeare & Co. könyvesboltban dolgozik, polgári állása mellett pedig írói álmokat dédelget, igaz, már jó ideje alkotói válságban szenved. Az irodalom iránti rajongás mellett türelmetlenül vár a nagy, Jane Austen-i típusú, lángoló szerelemre, és mivel épp szingli, így élvezettel merül el az írónő érzelmekkel teli műveiben. Amikor legjobb barátja, Félix (Pablo Pauly) elintézi, hogy meghívást kapjon az angliai Jane Austen Írótáborba, Agathe esélyt kap arra, hogy végre megélje a saját Jane Austen-pillanatát... ám ehelyett összehozza a sors az írónő ük-ük-ük-ük unokájával, Oliverrel (Charlie Anson), és hamar egy váratlan szerelmi háromszög közepén találja magát. Ahhoz, hogy beteljesítse szerelmi és szakmai álmait, Agathénak szembe kell néznie a saját bizonytalanságaival, és el kell döntenie, mit is akar valójában. Laura Piani filmje könnyed és szórakoztató tálalásban mesél a szerelem szépségeiről és nehézségeiről, az alkotó munka kihívásairól és a harmincas nemzedék egzisztenciális válságár
Amikor Pio és Anaïs elhatározzák, hogy összeházasodnak, kijelentik a barátaiknak: az esküvő gyerekmentes lesz. A barátaik azonban mégis viszik a csemetéket, azt remélve, hogy elrejthetik őket a menyasszony és a vőlegény elől. A terv nem jön be és a várva várt többnapos mulatozás hamar katasztrófába fullad.
A híres vállalkozó, Vincent állandóan pörgő élete hirtelen megtorpanásra kényszerül, amikor az autója lerobban egy hegyi úton. A természet mélyén, a modern világ elől elrejtőzve élő Pierre siet a segítségére, és vendégül látja Vincent-t az otthonában. A szögesen ellentétes értékeket képviselő férfiak mély őszinteséggel és sok nevetéssel teli találkozása mindkettejük gondolkodását örökre megváltoztatja...
Mi köti össze a múltat a jelennel? Természetesen a szerelem. És a zene. De csak ha nagyon jó. Lili korunk tipikus lánya: magányos, és igyekszik bebeszélni magának, hogy így jó neki. De egyszer a szülei lakásában talál egy régi levélcsomagot, amit az anyja, úgy látszik, egyáltalán nem akart megmutatni neki. Ő persze nem sokat habozik, olvasni kezd, és megelevenedik előtte a múlt... ...a kilencvenes évek elejének egy felejthetetlen nyara, amikor három jó barátnő a Balatonnál vakációzik, és közülük csak Eszter (Törőcsik Franciska) akar hűséges maradni az otthon hagyott, karót nyelt pasijához. De általában mérnöki pontossággal követett terveit kissé összekuszálja, hogy megismerkedik egy sráccal (Ember Márk), aki laza, vicces és van még egy nagyon jó tulajdonsága: egy zenekarban játszik, és esténként a szigligeti strandon lép fel a haverjaival. Mi lehet ebből? Kavarodás? Szerelem? Féltékenység? Néhány csók? Néhány pofon? Még több csók? Ez a minimum. A Balaton parti nyár áthangolja néhány fiatal ember életét – és még a gyerekeikét is.
A hetvenes éveiben járó énekes, Antoine úgy érzi, már nincs értelme az életének. Öngyilkosságra készül, és felül egy Svájcba tartó vonatra. Úton Genf felé azonban megismerkedik régi rajongójával, Victoire-ral, és a kettejük között kialakuló váratlan kapcsolat eltéríti eredeti szándékától.
Újra itt van, és most veszélyesebb, mint bármikor. A 2021-es akcióthriller, a Senki óriási sikerét követően az Emmy-díjas Bob Odenkirk (Better Call Saul) visszatér a hajthatatlan Hutch Mansell szerepében ebben a várva várt új fejezetben.
Mi köti össze a múltat a jelennel? Természetesen a szerelem. És a zene. De csak ha nagyon jó. Lili korunk tipikus lánya: magányos, és igyekszik bebeszélni magának, hogy így jó neki. De egyszer a szülei lakásában talál egy régi levélcsomagot, amit az anyja, úgy látszik, egyáltalán nem akart megmutatni neki. Ő persze nem sokat habozik, olvasni kezd, és megelevenedik előtte a múlt... ...a kilencvenes évek elejének egy felejthetetlen nyara, amikor három jó barátnő a Balatonnál vakációzik, és közülük csak Eszter (Törőcsik Franciska) akar hűséges maradni az otthon hagyott, karót nyelt pasijához. De általában mérnöki pontossággal követett terveit kissé összekuszálja, hogy megismerkedik egy sráccal (Ember Márk), aki laza, vicces és van még egy nagyon jó tulajdonsága: egy zenekarban játszik, és esténként a szigligeti strandon lép fel a haverjaival. Mi lehet ebből? Kavarodás? Szerelem? Féltékenység? Néhány csók? Néhány pofon? Még több csók? Ez a minimum. A Balaton parti nyár áthangolja néhány fiatal ember életét – és még a gyerekeikét is.
A híres vállalkozó, Vincent állandóan pörgő élete hirtelen megtorpanásra kényszerül, amikor az autója lerobban egy hegyi úton. A természet mélyén, a modern világ elől elrejtőzve élő Pierre siet a segítségére, és vendégül látja Vincent-t az otthonában. A szögesen ellentétes értékeket képviselő férfiak mély őszinteséggel és sok nevetéssel teli találkozása mindkettejük gondolkodását örökre megváltoztatja...
Újra itt van, és most veszélyesebb, mint bármikor. A 2021-es akcióthriller, a Senki óriási sikerét követően az Emmy-díjas Bob Odenkirk (Better Call Saul) visszatér a hajthatatlan Hutch Mansell szerepében ebben a várva várt új fejezetben.
A hetvenes éveiben járó énekes, Antoine úgy érzi, már nincs értelme az életének. Öngyilkosságra készül, és felül egy Svájcba tartó vonatra. Úton Genf felé azonban megismerkedik régi rajongójával, Victoire-ral, és a kettejük között kialakuló váratlan kapcsolat eltéríti eredeti szándékától.
A tökéletes pár, Theo és Ivy számára az élet könnyednek látszik: sikeresek a munkájukban, csodás gyermekeik vannak, irigylésre méltó a szexuális életük. Azonban ez az idilli házasság csak álarc; gyújtózsinórként kap lángra a megbánások fűtötte versengés, miután a férj szakmai álmai szertefoszlanak.
Agathe (Camille Rutherford) a legendás párizsi Shakespeare & Co. könyvesboltban dolgozik, polgári állása mellett pedig írói álmokat dédelget, igaz, már jó ideje alkotói válságban szenved. Az irodalom iránti rajongás mellett türelmetlenül vár a nagy, Jane Austen-i típusú, lángoló szerelemre, és mivel épp szingli, így élvezettel merül el az írónő érzelmekkel teli műveiben. Amikor legjobb barátja, Félix (Pablo Pauly) elintézi, hogy meghívást kapjon az angliai Jane Austen Írótáborba, Agathe esélyt kap arra, hogy végre megélje a saját Jane Austen-pillanatát... ám ehelyett összehozza a sors az írónő ük-ük-ük-ük unokájával, Oliverrel (Charlie Anson), és hamar egy váratlan szerelmi háromszög közepén találja magát. Ahhoz, hogy beteljesítse szerelmi és szakmai álmait, Agathénak szembe kell néznie a saját bizonytalanságaival, és el kell döntenie, mit is akar valójában. Laura Piani filmje könnyed és szórakoztató tálalásban mesél a szerelem szépségeiről és nehézségeiről, az alkotó munka kihívásairól és a harmincas nemzedék egzisztenciális válságár
Amikor Pio és Anaïs elhatározzák, hogy összeházasodnak, kijelentik a barátaiknak: az esküvő gyerekmentes lesz. A barátaik azonban mégis viszik a csemetéket, azt remélve, hogy elrejthetik őket a menyasszony és a vőlegény elől. A terv nem jön be és a várva várt többnapos mulatozás hamar katasztrófába fullad.
Amikor Pio és Anaïs elhatározzák, hogy összeházasodnak, kijelentik a barátaiknak: az esküvő gyerekmentes lesz. A barátaik azonban mégis viszik a csemetéket, azt remélve, hogy elrejthetik őket a menyasszony és a vőlegény elől. A terv nem jön be és a várva várt többnapos mulatozás hamar katasztrófába fullad.
A hetvenes éveiben járó énekes, Antoine úgy érzi, már nincs értelme az életének. Öngyilkosságra készül, és felül egy Svájcba tartó vonatra. Úton Genf felé azonban megismerkedik régi rajongójával, Victoire-ral, és a kettejük között kialakuló váratlan kapcsolat eltéríti eredeti szándékától.
Újra itt van, és most veszélyesebb, mint bármikor. A 2021-es akcióthriller, a Senki óriási sikerét követően az Emmy-díjas Bob Odenkirk (Better Call Saul) visszatér a hajthatatlan Hutch Mansell szerepében ebben a várva várt új fejezetben.
Agathe (Camille Rutherford) a legendás párizsi Shakespeare & Co. könyvesboltban dolgozik, polgári állása mellett pedig írói álmokat dédelget, igaz, már jó ideje alkotói válságban szenved. Az irodalom iránti rajongás mellett türelmetlenül vár a nagy, Jane Austen-i típusú, lángoló szerelemre, és mivel épp szingli, így élvezettel merül el az írónő érzelmekkel teli műveiben. Amikor legjobb barátja, Félix (Pablo Pauly) elintézi, hogy meghívást kapjon az angliai Jane Austen Írótáborba, Agathe esélyt kap arra, hogy végre megélje a saját Jane Austen-pillanatát... ám ehelyett összehozza a sors az írónő ük-ük-ük-ük unokájával, Oliverrel (Charlie Anson), és hamar egy váratlan szerelmi háromszög közepén találja magát. Ahhoz, hogy beteljesítse szerelmi és szakmai álmait, Agathénak szembe kell néznie a saját bizonytalanságaival, és el kell döntenie, mit is akar valójában. Laura Piani filmje könnyed és szórakoztató tálalásban mesél a szerelem szépségeiről és nehézségeiről, az alkotó munka kihívásairól és a harmincas nemzedék egzisztenciális válságár
A tökéletes pár, Theo és Ivy számára az élet könnyednek látszik: sikeresek a munkájukban, csodás gyermekeik vannak, irigylésre méltó a szexuális életük. Azonban ez az idilli házasság csak álarc; gyújtózsinórként kap lángra a megbánások fűtötte versengés, miután a férj szakmai álmai szertefoszlanak.
A híres vállalkozó, Vincent állandóan pörgő élete hirtelen megtorpanásra kényszerül, amikor az autója lerobban egy hegyi úton. A természet mélyén, a modern világ elől elrejtőzve élő Pierre siet a segítségére, és vendégül látja Vincent-t az otthonában. A szögesen ellentétes értékeket képviselő férfiak mély őszinteséggel és sok nevetéssel teli találkozása mindkettejük gondolkodását örökre megváltoztatja...
Mi köti össze a múltat a jelennel? Természetesen a szerelem. És a zene. De csak ha nagyon jó. Lili korunk tipikus lánya: magányos, és igyekszik bebeszélni magának, hogy így jó neki. De egyszer a szülei lakásában talál egy régi levélcsomagot, amit az anyja, úgy látszik, egyáltalán nem akart megmutatni neki. Ő persze nem sokat habozik, olvasni kezd, és megelevenedik előtte a múlt... ...a kilencvenes évek elejének egy felejthetetlen nyara, amikor három jó barátnő a Balatonnál vakációzik, és közülük csak Eszter (Törőcsik Franciska) akar hűséges maradni az otthon hagyott, karót nyelt pasijához. De általában mérnöki pontossággal követett terveit kissé összekuszálja, hogy megismerkedik egy sráccal (Ember Márk), aki laza, vicces és van még egy nagyon jó tulajdonsága: egy zenekarban játszik, és esténként a szigligeti strandon lép fel a haverjaival. Mi lehet ebből? Kavarodás? Szerelem? Féltékenység? Néhány csók? Néhány pofon? Még több csók? Ez a minimum. A Balaton parti nyár áthangolja néhány fiatal ember életét – és még a gyerekeikét is.
A tökéletes pár, Theo és Ivy számára az élet könnyednek látszik: sikeresek a munkájukban, csodás gyermekeik vannak, irigylésre méltó a szexuális életük. Azonban ez az idilli házasság csak álarc; gyújtózsinórként kap lángra a megbánások fűtötte versengés, miután a férj szakmai álmai szertefoszlanak.
Agathe (Camille Rutherford) a legendás párizsi Shakespeare & Co. könyvesboltban dolgozik, polgári állása mellett pedig írói álmokat dédelget, igaz, már jó ideje alkotói válságban szenved. Az irodalom iránti rajongás mellett türelmetlenül vár a nagy, Jane Austen-i típusú, lángoló szerelemre, és mivel épp szingli, így élvezettel merül el az írónő érzelmekkel teli műveiben. Amikor legjobb barátja, Félix (Pablo Pauly) elintézi, hogy meghívást kapjon az angliai Jane Austen Írótáborba, Agathe esélyt kap arra, hogy végre megélje a saját Jane Austen-pillanatát... ám ehelyett összehozza a sors az írónő ük-ük-ük-ük unokájával, Oliverrel (Charlie Anson), és hamar egy váratlan szerelmi háromszög közepén találja magát. Ahhoz, hogy beteljesítse szerelmi és szakmai álmait, Agathénak szembe kell néznie a saját bizonytalanságaival, és el kell döntenie, mit is akar valójában. Laura Piani filmje könnyed és szórakoztató tálalásban mesél a szerelem szépségeiről és nehézségeiről, az alkotó munka kihívásairól és a harmincas nemzedék egzisztenciális válságár
Amikor Pio és Anaïs elhatározzák, hogy összeházasodnak, kijelentik a barátaiknak: az esküvő gyerekmentes lesz. A barátaik azonban mégis viszik a csemetéket, azt remélve, hogy elrejthetik őket a menyasszony és a vőlegény elől. A terv nem jön be és a várva várt többnapos mulatozás hamar katasztrófába fullad.
A híres vállalkozó, Vincent állandóan pörgő élete hirtelen megtorpanásra kényszerül, amikor az autója lerobban egy hegyi úton. A természet mélyén, a modern világ elől elrejtőzve élő Pierre siet a segítségére, és vendégül látja Vincent-t az otthonában. A szögesen ellentétes értékeket képviselő férfiak mély őszinteséggel és sok nevetéssel teli találkozása mindkettejük gondolkodását örökre megváltoztatja...
Mi köti össze a múltat a jelennel? Természetesen a szerelem. És a zene. De csak ha nagyon jó. Lili korunk tipikus lánya: magányos, és igyekszik bebeszélni magának, hogy így jó neki. De egyszer a szülei lakásában talál egy régi levélcsomagot, amit az anyja, úgy látszik, egyáltalán nem akart megmutatni neki. Ő persze nem sokat habozik, olvasni kezd, és megelevenedik előtte a múlt... ...a kilencvenes évek elejének egy felejthetetlen nyara, amikor három jó barátnő a Balatonnál vakációzik, és közülük csak Eszter (Törőcsik Franciska) akar hűséges maradni az otthon hagyott, karót nyelt pasijához. De általában mérnöki pontossággal követett terveit kissé összekuszálja, hogy megismerkedik egy sráccal (Ember Márk), aki laza, vicces és van még egy nagyon jó tulajdonsága: egy zenekarban játszik, és esténként a szigligeti strandon lép fel a haverjaival. Mi lehet ebből? Kavarodás? Szerelem? Féltékenység? Néhány csók? Néhány pofon? Még több csók? Ez a minimum. A Balaton parti nyár áthangolja néhány fiatal ember életét – és még a gyerekeikét is.
A hetvenes éveiben járó énekes, Antoine úgy érzi, már nincs értelme az életének. Öngyilkosságra készül, és felül egy Svájcba tartó vonatra. Úton Genf felé azonban megismerkedik régi rajongójával, Victoire-ral, és a kettejük között kialakuló váratlan kapcsolat eltéríti eredeti szándékától.
Újra itt van, és most veszélyesebb, mint bármikor. A 2021-es akcióthriller, a Senki óriási sikerét követően az Emmy-díjas Bob Odenkirk (Better Call Saul) visszatér a hajthatatlan Hutch Mansell szerepében ebben a várva várt új fejezetben.
Mi köti össze a múltat a jelennel? Természetesen a szerelem. És a zene. De csak ha nagyon jó. Lili korunk tipikus lánya: magányos, és igyekszik bebeszélni magának, hogy így jó neki. De egyszer a szülei lakásában talál egy régi levélcsomagot, amit az anyja, úgy látszik, egyáltalán nem akart megmutatni neki. Ő persze nem sokat habozik, olvasni kezd, és megelevenedik előtte a múlt... ...a kilencvenes évek elejének egy felejthetetlen nyara, amikor három jó barátnő a Balatonnál vakációzik, és közülük csak Eszter (Törőcsik Franciska) akar hűséges maradni az otthon hagyott, karót nyelt pasijához. De általában mérnöki pontossággal követett terveit kissé összekuszálja, hogy megismerkedik egy sráccal (Ember Márk), aki laza, vicces és van még egy nagyon jó tulajdonsága: egy zenekarban játszik, és esténként a szigligeti strandon lép fel a haverjaival. Mi lehet ebből? Kavarodás? Szerelem? Féltékenység? Néhány csók? Néhány pofon? Még több csók? Ez a minimum. A Balaton parti nyár áthangolja néhány fiatal ember életét – és még a gyerekeikét is.
A híres vállalkozó, Vincent állandóan pörgő élete hirtelen megtorpanásra kényszerül, amikor az autója lerobban egy hegyi úton. A természet mélyén, a modern világ elől elrejtőzve élő Pierre siet a segítségére, és vendégül látja Vincent-t az otthonában. A szögesen ellentétes értékeket képviselő férfiak mély őszinteséggel és sok nevetéssel teli találkozása mindkettejük gondolkodását örökre megváltoztatja...
Újra itt van, és most veszélyesebb, mint bármikor. A 2021-es akcióthriller, a Senki óriási sikerét követően az Emmy-díjas Bob Odenkirk (Better Call Saul) visszatér a hajthatatlan Hutch Mansell szerepében ebben a várva várt új fejezetben.
A hetvenes éveiben járó énekes, Antoine úgy érzi, már nincs értelme az életének. Öngyilkosságra készül, és felül egy Svájcba tartó vonatra. Úton Genf felé azonban megismerkedik régi rajongójával, Victoire-ral, és a kettejük között kialakuló váratlan kapcsolat eltéríti eredeti szándékától.
A tökéletes pár, Theo és Ivy számára az élet könnyednek látszik: sikeresek a munkájukban, csodás gyermekeik vannak, irigylésre méltó a szexuális életük. Azonban ez az idilli házasság csak álarc; gyújtózsinórként kap lángra a megbánások fűtötte versengés, miután a férj szakmai álmai szertefoszlanak.
Agathe (Camille Rutherford) a legendás párizsi Shakespeare & Co. könyvesboltban dolgozik, polgári állása mellett pedig írói álmokat dédelget, igaz, már jó ideje alkotói válságban szenved. Az irodalom iránti rajongás mellett türelmetlenül vár a nagy, Jane Austen-i típusú, lángoló szerelemre, és mivel épp szingli, így élvezettel merül el az írónő érzelmekkel teli műveiben. Amikor legjobb barátja, Félix (Pablo Pauly) elintézi, hogy meghívást kapjon az angliai Jane Austen Írótáborba, Agathe esélyt kap arra, hogy végre megélje a saját Jane Austen-pillanatát... ám ehelyett összehozza a sors az írónő ük-ük-ük-ük unokájával, Oliverrel (Charlie Anson), és hamar egy váratlan szerelmi háromszög közepén találja magát. Ahhoz, hogy beteljesítse szerelmi és szakmai álmait, Agathénak szembe kell néznie a saját bizonytalanságaival, és el kell döntenie, mit is akar valójában. Laura Piani filmje könnyed és szórakoztató tálalásban mesél a szerelem szépségeiről és nehézségeiről, az alkotó munka kihívásairól és a harmincas nemzedék egzisztenciális válságár
Amikor Pio és Anaïs elhatározzák, hogy összeházasodnak, kijelentik a barátaiknak: az esküvő gyerekmentes lesz. A barátaik azonban mégis viszik a csemetéket, azt remélve, hogy elrejthetik őket a menyasszony és a vőlegény elől. A terv nem jön be és a várva várt többnapos mulatozás hamar katasztrófába fullad.
Amikor Pio és Anaïs elhatározzák, hogy összeházasodnak, kijelentik a barátaiknak: az esküvő gyerekmentes lesz. A barátaik azonban mégis viszik a csemetéket, azt remélve, hogy elrejthetik őket a menyasszony és a vőlegény elől. A terv nem jön be és a várva várt többnapos mulatozás hamar katasztrófába fullad.
A hetvenes éveiben járó énekes, Antoine úgy érzi, már nincs értelme az életének. Öngyilkosságra készül, és felül egy Svájcba tartó vonatra. Úton Genf felé azonban megismerkedik régi rajongójával, Victoire-ral, és a kettejük között kialakuló váratlan kapcsolat eltéríti eredeti szándékától.
Újra itt van, és most veszélyesebb, mint bármikor. A 2021-es akcióthriller, a Senki óriási sikerét követően az Emmy-díjas Bob Odenkirk (Better Call Saul) visszatér a hajthatatlan Hutch Mansell szerepében ebben a várva várt új fejezetben.
Agathe (Camille Rutherford) a legendás párizsi Shakespeare & Co. könyvesboltban dolgozik, polgári állása mellett pedig írói álmokat dédelget, igaz, már jó ideje alkotói válságban szenved. Az irodalom iránti rajongás mellett türelmetlenül vár a nagy, Jane Austen-i típusú, lángoló szerelemre, és mivel épp szingli, így élvezettel merül el az írónő érzelmekkel teli műveiben. Amikor legjobb barátja, Félix (Pablo Pauly) elintézi, hogy meghívást kapjon az angliai Jane Austen Írótáborba, Agathe esélyt kap arra, hogy végre megélje a saját Jane Austen-pillanatát... ám ehelyett összehozza a sors az írónő ük-ük-ük-ük unokájával, Oliverrel (Charlie Anson), és hamar egy váratlan szerelmi háromszög közepén találja magát. Ahhoz, hogy beteljesítse szerelmi és szakmai álmait, Agathénak szembe kell néznie a saját bizonytalanságaival, és el kell döntenie, mit is akar valójában. Laura Piani filmje könnyed és szórakoztató tálalásban mesél a szerelem szépségeiről és nehézségeiről, az alkotó munka kihívásairól és a harmincas nemzedék egzisztenciális válságár
A tökéletes pár, Theo és Ivy számára az élet könnyednek látszik: sikeresek a munkájukban, csodás gyermekeik vannak, irigylésre méltó a szexuális életük. Azonban ez az idilli házasság csak álarc; gyújtózsinórként kap lángra a megbánások fűtötte versengés, miután a férj szakmai álmai szertefoszlanak.
A híres vállalkozó, Vincent állandóan pörgő élete hirtelen megtorpanásra kényszerül, amikor az autója lerobban egy hegyi úton. A természet mélyén, a modern világ elől elrejtőzve élő Pierre siet a segítségére, és vendégül látja Vincent-t az otthonában. A szögesen ellentétes értékeket képviselő férfiak mély őszinteséggel és sok nevetéssel teli találkozása mindkettejük gondolkodását örökre megváltoztatja...
Mi köti össze a múltat a jelennel? Természetesen a szerelem. És a zene. De csak ha nagyon jó. Lili korunk tipikus lánya: magányos, és igyekszik bebeszélni magának, hogy így jó neki. De egyszer a szülei lakásában talál egy régi levélcsomagot, amit az anyja, úgy látszik, egyáltalán nem akart megmutatni neki. Ő persze nem sokat habozik, olvasni kezd, és megelevenedik előtte a múlt... ...a kilencvenes évek elejének egy felejthetetlen nyara, amikor három jó barátnő a Balatonnál vakációzik, és közülük csak Eszter (Törőcsik Franciska) akar hűséges maradni az otthon hagyott, karót nyelt pasijához. De általában mérnöki pontossággal követett terveit kissé összekuszálja, hogy megismerkedik egy sráccal (Ember Márk), aki laza, vicces és van még egy nagyon jó tulajdonsága: egy zenekarban játszik, és esténként a szigligeti strandon lép fel a haverjaival. Mi lehet ebből? Kavarodás? Szerelem? Féltékenység? Néhány csók? Néhány pofon? Még több csók? Ez a minimum. A Balaton parti nyár áthangolja néhány fiatal ember életét – és még a gyerekeikét is.
Amikor Pio és Anaïs elhatározzák, hogy összeházasodnak, kijelentik a barátaiknak: az esküvő gyerekmentes lesz. A barátaik azonban mégis viszik a csemetéket, azt remélve, hogy elrejthetik őket a menyasszony és a vőlegény elől. A terv nem jön be és a várva várt többnapos mulatozás hamar katasztrófába fullad.
Egy őrült népszavazás vészhelyzetbe sodorja Svájcot. A No Bilangue nevű kezdeményezés elfogadása nyomán a korábbi négyhez képest egyetlen hivatalos nyelve lesz az országnak: a francia. Emiatt sok svájci német anyanyelvű ember súlyos válságot él át. Walter Egli is, aki a rendőrségnél dolgozik, és arról kell gondoskodnia, hogy az egynyelvűségre való áttérés zökkenőmentes legyen. Bár alig tud franciául, egy franciául beszélő kollégájával kell Tessinbe mennie, hogy közösen felderítsenek egy ottani ellenállócsoportot, amely minden lehetséges eszközzel küzd az egynyelvűség ellen. A Bonzsúr, Svájc! ironikus és szatirikus stílusban dolgozza fel a nyelvpolitikai kérdések abszurditását.
Lucy nővér, az odaadó apáca 20 hosszú, szigorú elzártságban töltött év után hirtelen elhagyja a kolostorát. Útra kel, hogy megtalálja gyerekkori szerelmét, akinek az élete rossz irányba fordult. Rendkívüli kaland veszi kezdetét, feltárul egy számára vadi új világ, tele őrült meglepetésekkel és kísértésekkel.
Agathe (Camille Rutherford) a legendás párizsi Shakespeare & Co. könyvesboltban dolgozik, polgári állása mellett pedig írói álmokat dédelget, igaz, már jó ideje alkotói válságban szenved. Az irodalom iránti rajongás mellett türelmetlenül vár a nagy, Jane Austen-i típusú, lángoló szerelemre, és mivel épp szingli, így élvezettel merül el az írónő érzelmekkel teli műveiben. Amikor legjobb barátja, Félix (Pablo Pauly) elintézi, hogy meghívást kapjon az angliai Jane Austen Írótáborba, Agathe esélyt kap arra, hogy végre megélje a saját Jane Austen-pillanatát... ám ehelyett összehozza a sors az írónő ük-ük-ük-ük unokájával, Oliverrel (Charlie Anson), és hamar egy váratlan szerelmi háromszög közepén találja magát. Ahhoz, hogy beteljesítse szerelmi és szakmai álmait, Agathénak szembe kell néznie a saját bizonytalanságaival, és el kell döntenie, mit is akar valójában. Laura Piani filmje könnyed és szórakoztató tálalásban mesél a szerelem szépségeiről és nehézségeiről, az alkotó munka kihívásairól és a harmincas nemzedék egzisztenciális válságár
Mi köti össze a múltat a jelennel? Természetesen a szerelem. És a zene. De csak ha nagyon jó. Lili korunk tipikus lánya: magányos, és igyekszik bebeszélni magának, hogy így jó neki. De egyszer a szülei lakásában talál egy régi levélcsomagot, amit az anyja, úgy látszik, egyáltalán nem akart megmutatni neki. Ő persze nem sokat habozik, olvasni kezd, és megelevenedik előtte a múlt... ...a kilencvenes évek elejének egy felejthetetlen nyara, amikor három jó barátnő a Balatonnál vakációzik, és közülük csak Eszter (Törőcsik Franciska) akar hűséges maradni az otthon hagyott, karót nyelt pasijához. De általában mérnöki pontossággal követett terveit kissé összekuszálja, hogy megismerkedik egy sráccal (Ember Márk), aki laza, vicces és van még egy nagyon jó tulajdonsága: egy zenekarban játszik, és esténként a szigligeti strandon lép fel a haverjaival. Mi lehet ebből? Kavarodás? Szerelem? Féltékenység? Néhány csók? Néhány pofon? Még több csók? Ez a minimum. A Balaton parti nyár áthangolja néhány fiatal ember életét – és még a gyerekeikét is.
Az egyre mellőzöttebb színész, Stéphane társulatával együtt érkezik az Avignoni Fesztiválra, hogy egy könnyed vígjátékot adjanak elő. Itt találkozik Fannyval, az ünnepelt színésznővel, aki azonnal elbűvöli. Egy félreértést kihasználva próbál közelebb kerülni a nőhöz, ám ezzel egyre mélyebb hazugságspirálba keveredik, amit kénytelen fenntartani a fesztivál végéig. Az irányítás hamar kicsúszik a kezei közül.
A világhódító sorozat harmadik kiruccanása a mozivilágba a Crawley család és a személyzet életét követi az 1930-as években. Amikor Mary egy társasági botrány közepén találja magát, és a családnak anyagi gondokkal kell szembesülnie, az egész ház a nyilvános megszégyenülés rémével néz farkasszemet. Crawleyéknak muszáj elfogadniuk a változást, miközben a személyzet felkészül az új fejezetre, amelyben a következő generáció átvezeti a Downton Abbey-t a jövőbe...
A világhódító sorozat harmadik kiruccanása a mozivilágba a Crawley család és a személyzet életét követi az 1930-as években. Amikor Mary egy társasági botrány közepén találja magát, és a családnak anyagi gondokkal kell szembesülnie, az egész ház a nyilvános megszégyenülés rémével néz farkasszemet. Crawleyéknak muszáj elfogadniuk a változást, miközben a személyzet felkészül az új fejezetre, amelyben a következő generáció átvezeti a Downton Abbey-t a jövőbe...
Agathe (Camille Rutherford) a legendás párizsi Shakespeare & Co. könyvesboltban dolgozik, polgári állása mellett pedig írói álmokat dédelget, igaz, már jó ideje alkotói válságban szenved. Az irodalom iránti rajongás mellett türelmetlenül vár a nagy, Jane Austen-i típusú, lángoló szerelemre, és mivel épp szingli, így élvezettel merül el az írónő érzelmekkel teli műveiben. Amikor legjobb barátja, Félix (Pablo Pauly) elintézi, hogy meghívást kapjon az angliai Jane Austen Írótáborba, Agathe esélyt kap arra, hogy végre megélje a saját Jane Austen-pillanatát... ám ehelyett összehozza a sors az írónő ük-ük-ük-ük unokájával, Oliverrel (Charlie Anson), és hamar egy váratlan szerelmi háromszög közepén találja magát. Ahhoz, hogy beteljesítse szerelmi és szakmai álmait, Agathénak szembe kell néznie a saját bizonytalanságaival, és el kell döntenie, mit is akar valójában. Laura Piani filmje könnyed és szórakoztató tálalásban mesél a szerelem szépségeiről és nehézségeiről, az alkotó munka kihívásairól és a harmincas nemzedék egzisztenciális válságár
Amikor Pio és Anaïs elhatározzák, hogy összeházasodnak, kijelentik a barátaiknak: az esküvő gyerekmentes lesz. A barátaik azonban mégis viszik a csemetéket, azt remélve, hogy elrejthetik őket a menyasszony és a vőlegény elől. A terv nem jön be és a várva várt többnapos mulatozás hamar katasztrófába fullad.
Az egyre mellőzöttebb színész, Stéphane társulatával együtt érkezik az Avignoni Fesztiválra, hogy egy könnyed vígjátékot adjanak elő. Itt találkozik Fannyval, az ünnepelt színésznővel, aki azonnal elbűvöli. Egy félreértést kihasználva próbál közelebb kerülni a nőhöz, ám ezzel egyre mélyebb hazugságspirálba keveredik, amit kénytelen fenntartani a fesztivál végéig. Az irányítás hamar kicsúszik a kezei közül.
Lucy nővér, az odaadó apáca 20 hosszú, szigorú elzártságban töltött év után hirtelen elhagyja a kolostorát. Útra kel, hogy megtalálja gyerekkori szerelmét, akinek az élete rossz irányba fordult. Rendkívüli kaland veszi kezdetét, feltárul egy számára vadi új világ, tele őrült meglepetésekkel és kísértésekkel.
Egy őrült népszavazás vészhelyzetbe sodorja Svájcot. A No Bilangue nevű kezdeményezés elfogadása nyomán a korábbi négyhez képest egyetlen hivatalos nyelve lesz az országnak: a francia. Emiatt sok svájci német anyanyelvű ember súlyos válságot él át. Walter Egli is, aki a rendőrségnél dolgozik, és arról kell gondoskodnia, hogy az egynyelvűségre való áttérés zökkenőmentes legyen. Bár alig tud franciául, egy franciául beszélő kollégájával kell Tessinbe mennie, hogy közösen felderítsenek egy ottani ellenállócsoportot, amely minden lehetséges eszközzel küzd az egynyelvűség ellen. A Bonzsúr, Svájc! ironikus és szatirikus stílusban dolgozza fel a nyelvpolitikai kérdések abszurditását.
Mi köti össze a múltat a jelennel? Természetesen a szerelem. És a zene. De csak ha nagyon jó. Lili korunk tipikus lánya: magányos, és igyekszik bebeszélni magának, hogy így jó neki. De egyszer a szülei lakásában talál egy régi levélcsomagot, amit az anyja, úgy látszik, egyáltalán nem akart megmutatni neki. Ő persze nem sokat habozik, olvasni kezd, és megelevenedik előtte a múlt... ...a kilencvenes évek elejének egy felejthetetlen nyara, amikor három jó barátnő a Balatonnál vakációzik, és közülük csak Eszter (Törőcsik Franciska) akar hűséges maradni az otthon hagyott, karót nyelt pasijához. De általában mérnöki pontossággal követett terveit kissé összekuszálja, hogy megismerkedik egy sráccal (Ember Márk), aki laza, vicces és van még egy nagyon jó tulajdonsága: egy zenekarban játszik, és esténként a szigligeti strandon lép fel a haverjaival. Mi lehet ebből? Kavarodás? Szerelem? Féltékenység? Néhány csók? Néhány pofon? Még több csók? Ez a minimum. A Balaton parti nyár áthangolja néhány fiatal ember életét – és még a gyerekeikét is.
Lucy nővér, az odaadó apáca 20 hosszú, szigorú elzártságban töltött év után hirtelen elhagyja a kolostorát. Útra kel, hogy megtalálja gyerekkori szerelmét, akinek az élete rossz irányba fordult. Rendkívüli kaland veszi kezdetét, feltárul egy számára vadi új világ, tele őrült meglepetésekkel és kísértésekkel.
Az egyre mellőzöttebb színész, Stéphane társulatával együtt érkezik az Avignoni Fesztiválra, hogy egy könnyed vígjátékot adjanak elő. Itt találkozik Fannyval, az ünnepelt színésznővel, aki azonnal elbűvöli. Egy félreértést kihasználva próbál közelebb kerülni a nőhöz, ám ezzel egyre mélyebb hazugságspirálba keveredik, amit kénytelen fenntartani a fesztivál végéig. Az irányítás hamar kicsúszik a kezei közül.
Mi köti össze a múltat a jelennel? Természetesen a szerelem. És a zene. De csak ha nagyon jó. Lili korunk tipikus lánya: magányos, és igyekszik bebeszélni magának, hogy így jó neki. De egyszer a szülei lakásában talál egy régi levélcsomagot, amit az anyja, úgy látszik, egyáltalán nem akart megmutatni neki. Ő persze nem sokat habozik, olvasni kezd, és megelevenedik előtte a múlt... ...a kilencvenes évek elejének egy felejthetetlen nyara, amikor három jó barátnő a Balatonnál vakációzik, és közülük csak Eszter (Törőcsik Franciska) akar hűséges maradni az otthon hagyott, karót nyelt pasijához. De általában mérnöki pontossággal követett terveit kissé összekuszálja, hogy megismerkedik egy sráccal (Ember Márk), aki laza, vicces és van még egy nagyon jó tulajdonsága: egy zenekarban játszik, és esténként a szigligeti strandon lép fel a haverjaival. Mi lehet ebből? Kavarodás? Szerelem? Féltékenység? Néhány csók? Néhány pofon? Még több csók? Ez a minimum. A Balaton parti nyár áthangolja néhány fiatal ember életét – és még a gyerekeikét is.
Egy őrült népszavazás vészhelyzetbe sodorja Svájcot. A No Bilangue nevű kezdeményezés elfogadása nyomán a korábbi négyhez képest egyetlen hivatalos nyelve lesz az országnak: a francia. Emiatt sok svájci német anyanyelvű ember súlyos válságot él át. Walter Egli is, aki a rendőrségnél dolgozik, és arról kell gondoskodnia, hogy az egynyelvűségre való áttérés zökkenőmentes legyen. Bár alig tud franciául, egy franciául beszélő kollégájával kell Tessinbe mennie, hogy közösen felderítsenek egy ottani ellenállócsoportot, amely minden lehetséges eszközzel küzd az egynyelvűség ellen. A Bonzsúr, Svájc! ironikus és szatirikus stílusban dolgozza fel a nyelvpolitikai kérdések abszurditását.
A világhódító sorozat harmadik kiruccanása a mozivilágba a Crawley család és a személyzet életét követi az 1930-as években. Amikor Mary egy társasági botrány közepén találja magát, és a családnak anyagi gondokkal kell szembesülnie, az egész ház a nyilvános megszégyenülés rémével néz farkasszemet. Crawleyéknak muszáj elfogadniuk a változást, miközben a személyzet felkészül az új fejezetre, amelyben a következő generáció átvezeti a Downton Abbey-t a jövőbe...
Agathe (Camille Rutherford) a legendás párizsi Shakespeare & Co. könyvesboltban dolgozik, polgári állása mellett pedig írói álmokat dédelget, igaz, már jó ideje alkotói válságban szenved. Az irodalom iránti rajongás mellett türelmetlenül vár a nagy, Jane Austen-i típusú, lángoló szerelemre, és mivel épp szingli, így élvezettel merül el az írónő érzelmekkel teli műveiben. Amikor legjobb barátja, Félix (Pablo Pauly) elintézi, hogy meghívást kapjon az angliai Jane Austen Írótáborba, Agathe esélyt kap arra, hogy végre megélje a saját Jane Austen-pillanatát... ám ehelyett összehozza a sors az írónő ük-ük-ük-ük unokájával, Oliverrel (Charlie Anson), és hamar egy váratlan szerelmi háromszög közepén találja magát. Ahhoz, hogy beteljesítse szerelmi és szakmai álmait, Agathénak szembe kell néznie a saját bizonytalanságaival, és el kell döntenie, mit is akar valójában. Laura Piani filmje könnyed és szórakoztató tálalásban mesél a szerelem szépségeiről és nehézségeiről, az alkotó munka kihívásairól és a harmincas nemzedék egzisztenciális válságár
Amikor Pio és Anaïs elhatározzák, hogy összeházasodnak, kijelentik a barátaiknak: az esküvő gyerekmentes lesz. A barátaik azonban mégis viszik a csemetéket, azt remélve, hogy elrejthetik őket a menyasszony és a vőlegény elől. A terv nem jön be és a várva várt többnapos mulatozás hamar katasztrófába fullad.
Amikor Pio és Anaïs elhatározzák, hogy összeházasodnak, kijelentik a barátaiknak: az esküvő gyerekmentes lesz. A barátaik azonban mégis viszik a csemetéket, azt remélve, hogy elrejthetik őket a menyasszony és a vőlegény elől. A terv nem jön be és a várva várt többnapos mulatozás hamar katasztrófába fullad.
Egy őrült népszavazás vészhelyzetbe sodorja Svájcot. A No Bilangue nevű kezdeményezés elfogadása nyomán a korábbi négyhez képest egyetlen hivatalos nyelve lesz az országnak: a francia. Emiatt sok svájci német anyanyelvű ember súlyos válságot él át. Walter Egli is, aki a rendőrségnél dolgozik, és arról kell gondoskodnia, hogy az egynyelvűségre való áttérés zökkenőmentes legyen. Bár alig tud franciául, egy franciául beszélő kollégájával kell Tessinbe mennie, hogy közösen felderítsenek egy ottani ellenállócsoportot, amely minden lehetséges eszközzel küzd az egynyelvűség ellen. A Bonzsúr, Svájc! ironikus és szatirikus stílusban dolgozza fel a nyelvpolitikai kérdések abszurditását.
Lucy nővér, az odaadó apáca 20 hosszú, szigorú elzártságban töltött év után hirtelen elhagyja a kolostorát. Útra kel, hogy megtalálja gyerekkori szerelmét, akinek az élete rossz irányba fordult. Rendkívüli kaland veszi kezdetét, feltárul egy számára vadi új világ, tele őrült meglepetésekkel és kísértésekkel.
Agathe (Camille Rutherford) a legendás párizsi Shakespeare & Co. könyvesboltban dolgozik, polgári állása mellett pedig írói álmokat dédelget, igaz, már jó ideje alkotói válságban szenved. Az irodalom iránti rajongás mellett türelmetlenül vár a nagy, Jane Austen-i típusú, lángoló szerelemre, és mivel épp szingli, így élvezettel merül el az írónő érzelmekkel teli műveiben. Amikor legjobb barátja, Félix (Pablo Pauly) elintézi, hogy meghívást kapjon az angliai Jane Austen Írótáborba, Agathe esélyt kap arra, hogy végre megélje a saját Jane Austen-pillanatát... ám ehelyett összehozza a sors az írónő ük-ük-ük-ük unokájával, Oliverrel (Charlie Anson), és hamar egy váratlan szerelmi háromszög közepén találja magát. Ahhoz, hogy beteljesítse szerelmi és szakmai álmait, Agathénak szembe kell néznie a saját bizonytalanságaival, és el kell döntenie, mit is akar valójában. Laura Piani filmje könnyed és szórakoztató tálalásban mesél a szerelem szépségeiről és nehézségeiről, az alkotó munka kihívásairól és a harmincas nemzedék egzisztenciális válságár
Mi köti össze a múltat a jelennel? Természetesen a szerelem. És a zene. De csak ha nagyon jó. Lili korunk tipikus lánya: magányos, és igyekszik bebeszélni magának, hogy így jó neki. De egyszer a szülei lakásában talál egy régi levélcsomagot, amit az anyja, úgy látszik, egyáltalán nem akart megmutatni neki. Ő persze nem sokat habozik, olvasni kezd, és megelevenedik előtte a múlt... ...a kilencvenes évek elejének egy felejthetetlen nyara, amikor három jó barátnő a Balatonnál vakációzik, és közülük csak Eszter (Törőcsik Franciska) akar hűséges maradni az otthon hagyott, karót nyelt pasijához. De általában mérnöki pontossággal követett terveit kissé összekuszálja, hogy megismerkedik egy sráccal (Ember Márk), aki laza, vicces és van még egy nagyon jó tulajdonsága: egy zenekarban játszik, és esténként a szigligeti strandon lép fel a haverjaival. Mi lehet ebből? Kavarodás? Szerelem? Féltékenység? Néhány csók? Néhány pofon? Még több csók? Ez a minimum. A Balaton parti nyár áthangolja néhány fiatal ember életét – és még a gyerekeikét is.
Az egyre mellőzöttebb színész, Stéphane társulatával együtt érkezik az Avignoni Fesztiválra, hogy egy könnyed vígjátékot adjanak elő. Itt találkozik Fannyval, az ünnepelt színésznővel, aki azonnal elbűvöli. Egy félreértést kihasználva próbál közelebb kerülni a nőhöz, ám ezzel egyre mélyebb hazugságspirálba keveredik, amit kénytelen fenntartani a fesztivál végéig. Az irányítás hamar kicsúszik a kezei közül.
A világhódító sorozat harmadik kiruccanása a mozivilágba a Crawley család és a személyzet életét követi az 1930-as években. Amikor Mary egy társasági botrány közepén találja magát, és a családnak anyagi gondokkal kell szembesülnie, az egész ház a nyilvános megszégyenülés rémével néz farkasszemet. Crawleyéknak muszáj elfogadniuk a változást, miközben a személyzet felkészül az új fejezetre, amelyben a következő generáció átvezeti a Downton Abbey-t a jövőbe...
A világhódító sorozat harmadik kiruccanása a mozivilágba a Crawley család és a személyzet életét követi az 1930-as években. Amikor Mary egy társasági botrány közepén találja magát, és a családnak anyagi gondokkal kell szembesülnie, az egész ház a nyilvános megszégyenülés rémével néz farkasszemet. Crawleyéknak muszáj elfogadniuk a változást, miközben a személyzet felkészül az új fejezetre, amelyben a következő generáció átvezeti a Downton Abbey-t a jövőbe...
Agathe (Camille Rutherford) a legendás párizsi Shakespeare & Co. könyvesboltban dolgozik, polgári állása mellett pedig írói álmokat dédelget, igaz, már jó ideje alkotói válságban szenved. Az irodalom iránti rajongás mellett türelmetlenül vár a nagy, Jane Austen-i típusú, lángoló szerelemre, és mivel épp szingli, így élvezettel merül el az írónő érzelmekkel teli műveiben. Amikor legjobb barátja, Félix (Pablo Pauly) elintézi, hogy meghívást kapjon az angliai Jane Austen Írótáborba, Agathe esélyt kap arra, hogy végre megélje a saját Jane Austen-pillanatát... ám ehelyett összehozza a sors az írónő ük-ük-ük-ük unokájával, Oliverrel (Charlie Anson), és hamar egy váratlan szerelmi háromszög közepén találja magát. Ahhoz, hogy beteljesítse szerelmi és szakmai álmait, Agathénak szembe kell néznie a saját bizonytalanságaival, és el kell döntenie, mit is akar valójában. Laura Piani filmje könnyed és szórakoztató tálalásban mesél a szerelem szépségeiről és nehézségeiről, az alkotó munka kihívásairól és a harmincas nemzedék egzisztenciális válságár
Amikor Pio és Anaïs elhatározzák, hogy összeházasodnak, kijelentik a barátaiknak: az esküvő gyerekmentes lesz. A barátaik azonban mégis viszik a csemetéket, azt remélve, hogy elrejthetik őket a menyasszony és a vőlegény elől. A terv nem jön be és a várva várt többnapos mulatozás hamar katasztrófába fullad.
Az egyre mellőzöttebb színész, Stéphane társulatával együtt érkezik az Avignoni Fesztiválra, hogy egy könnyed vígjátékot adjanak elő. Itt találkozik Fannyval, az ünnepelt színésznővel, aki azonnal elbűvöli. Egy félreértést kihasználva próbál közelebb kerülni a nőhöz, ám ezzel egyre mélyebb hazugságspirálba keveredik, amit kénytelen fenntartani a fesztivál végéig. Az irányítás hamar kicsúszik a kezei közül.
Lucy nővér, az odaadó apáca 20 hosszú, szigorú elzártságban töltött év után hirtelen elhagyja a kolostorát. Útra kel, hogy megtalálja gyerekkori szerelmét, akinek az élete rossz irányba fordult. Rendkívüli kaland veszi kezdetét, feltárul egy számára vadi új világ, tele őrült meglepetésekkel és kísértésekkel.
Egy őrült népszavazás vészhelyzetbe sodorja Svájcot. A No Bilangue nevű kezdeményezés elfogadása nyomán a korábbi négyhez képest egyetlen hivatalos nyelve lesz az országnak: a francia. Emiatt sok svájci német anyanyelvű ember súlyos válságot él át. Walter Egli is, aki a rendőrségnél dolgozik, és arról kell gondoskodnia, hogy az egynyelvűségre való áttérés zökkenőmentes legyen. Bár alig tud franciául, egy franciául beszélő kollégájával kell Tessinbe mennie, hogy közösen felderítsenek egy ottani ellenállócsoportot, amely minden lehetséges eszközzel küzd az egynyelvűség ellen. A Bonzsúr, Svájc! ironikus és szatirikus stílusban dolgozza fel a nyelvpolitikai kérdések abszurditását.
Mi köti össze a múltat a jelennel? Természetesen a szerelem. És a zene. De csak ha nagyon jó. Lili korunk tipikus lánya: magányos, és igyekszik bebeszélni magának, hogy így jó neki. De egyszer a szülei lakásában talál egy régi levélcsomagot, amit az anyja, úgy látszik, egyáltalán nem akart megmutatni neki. Ő persze nem sokat habozik, olvasni kezd, és megelevenedik előtte a múlt... ...a kilencvenes évek elejének egy felejthetetlen nyara, amikor három jó barátnő a Balatonnál vakációzik, és közülük csak Eszter (Törőcsik Franciska) akar hűséges maradni az otthon hagyott, karót nyelt pasijához. De általában mérnöki pontossággal követett terveit kissé összekuszálja, hogy megismerkedik egy sráccal (Ember Márk), aki laza, vicces és van még egy nagyon jó tulajdonsága: egy zenekarban játszik, és esténként a szigligeti strandon lép fel a haverjaival. Mi lehet ebből? Kavarodás? Szerelem? Féltékenység? Néhány csók? Néhány pofon? Még több csók? Ez a minimum. A Balaton parti nyár áthangolja néhány fiatal ember életét – és még a gyerekeikét is.
Lucy nővér, az odaadó apáca 20 hosszú, szigorú elzártságban töltött év után hirtelen elhagyja a kolostorát. Útra kel, hogy megtalálja gyerekkori szerelmét, akinek az élete rossz irányba fordult. Rendkívüli kaland veszi kezdetét, feltárul egy számára vadi új világ, tele őrült meglepetésekkel és kísértésekkel.
Az egyre mellőzöttebb színész, Stéphane társulatával együtt érkezik az Avignoni Fesztiválra, hogy egy könnyed vígjátékot adjanak elő. Itt találkozik Fannyval, az ünnepelt színésznővel, aki azonnal elbűvöli. Egy félreértést kihasználva próbál közelebb kerülni a nőhöz, ám ezzel egyre mélyebb hazugságspirálba keveredik, amit kénytelen fenntartani a fesztivál végéig. Az irányítás hamar kicsúszik a kezei közül.
Mi köti össze a múltat a jelennel? Természetesen a szerelem. És a zene. De csak ha nagyon jó. Lili korunk tipikus lánya: magányos, és igyekszik bebeszélni magának, hogy így jó neki. De egyszer a szülei lakásában talál egy régi levélcsomagot, amit az anyja, úgy látszik, egyáltalán nem akart megmutatni neki. Ő persze nem sokat habozik, olvasni kezd, és megelevenedik előtte a múlt... ...a kilencvenes évek elejének egy felejthetetlen nyara, amikor három jó barátnő a Balatonnál vakációzik, és közülük csak Eszter (Törőcsik Franciska) akar hűséges maradni az otthon hagyott, karót nyelt pasijához. De általában mérnöki pontossággal követett terveit kissé összekuszálja, hogy megismerkedik egy sráccal (Ember Márk), aki laza, vicces és van még egy nagyon jó tulajdonsága: egy zenekarban játszik, és esténként a szigligeti strandon lép fel a haverjaival. Mi lehet ebből? Kavarodás? Szerelem? Féltékenység? Néhány csók? Néhány pofon? Még több csók? Ez a minimum. A Balaton parti nyár áthangolja néhány fiatal ember életét – és még a gyerekeikét is.
Egy őrült népszavazás vészhelyzetbe sodorja Svájcot. A No Bilangue nevű kezdeményezés elfogadása nyomán a korábbi négyhez képest egyetlen hivatalos nyelve lesz az országnak: a francia. Emiatt sok svájci német anyanyelvű ember súlyos válságot él át. Walter Egli is, aki a rendőrségnél dolgozik, és arról kell gondoskodnia, hogy az egynyelvűségre való áttérés zökkenőmentes legyen. Bár alig tud franciául, egy franciául beszélő kollégájával kell Tessinbe mennie, hogy közösen felderítsenek egy ottani ellenállócsoportot, amely minden lehetséges eszközzel küzd az egynyelvűség ellen. A Bonzsúr, Svájc! ironikus és szatirikus stílusban dolgozza fel a nyelvpolitikai kérdések abszurditását.
A világhódító sorozat harmadik kiruccanása a mozivilágba a Crawley család és a személyzet életét követi az 1930-as években. Amikor Mary egy társasági botrány közepén találja magát, és a családnak anyagi gondokkal kell szembesülnie, az egész ház a nyilvános megszégyenülés rémével néz farkasszemet. Crawleyéknak muszáj elfogadniuk a változást, miközben a személyzet felkészül az új fejezetre, amelyben a következő generáció átvezeti a Downton Abbey-t a jövőbe...
Agathe (Camille Rutherford) a legendás párizsi Shakespeare & Co. könyvesboltban dolgozik, polgári állása mellett pedig írói álmokat dédelget, igaz, már jó ideje alkotói válságban szenved. Az irodalom iránti rajongás mellett türelmetlenül vár a nagy, Jane Austen-i típusú, lángoló szerelemre, és mivel épp szingli, így élvezettel merül el az írónő érzelmekkel teli műveiben. Amikor legjobb barátja, Félix (Pablo Pauly) elintézi, hogy meghívást kapjon az angliai Jane Austen Írótáborba, Agathe esélyt kap arra, hogy végre megélje a saját Jane Austen-pillanatát... ám ehelyett összehozza a sors az írónő ük-ük-ük-ük unokájával, Oliverrel (Charlie Anson), és hamar egy váratlan szerelmi háromszög közepén találja magát. Ahhoz, hogy beteljesítse szerelmi és szakmai álmait, Agathénak szembe kell néznie a saját bizonytalanságaival, és el kell döntenie, mit is akar valójában. Laura Piani filmje könnyed és szórakoztató tálalásban mesél a szerelem szépségeiről és nehézségeiről, az alkotó munka kihívásairól és a harmincas nemzedék egzisztenciális válságár
Amikor Pio és Anaïs elhatározzák, hogy összeházasodnak, kijelentik a barátaiknak: az esküvő gyerekmentes lesz. A barátaik azonban mégis viszik a csemetéket, azt remélve, hogy elrejthetik őket a menyasszony és a vőlegény elől. A terv nem jön be és a várva várt többnapos mulatozás hamar katasztrófába fullad.